Handelsbetingelser

Om virksomheden

www.adoniz.dk ejes og administreres af Bonore IVS

CVR nr. 40141081

Bonore IVS

Karupvej 3

7540 Haderup

Danmark

Tlf: 42743343

e-mail: kundeservice@adoniz.dk

Ved hendvendelse via emai: Vi bestræber os på at besvare alle mail henvendelser indenfor 24 timer.

Alle viste produktpriser hos adoniz.dk er angivet i danske kroner (DKK) og inklusiv moms og afgifter men eksklusiv forsendelse. Alle priser er dagspriser. 

Når du handler med adoniz.dk indgås aftaler på dansk.

Betaling 

adoniz.dk modtager betaling via:

  • Mastercard, Visa, Visa Electron, Maestro, American Express
  • PayPal
  • Bitcoin & Bitcoin Cash via Bitpay
  • Viabill

Ved brug af PayPal er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Ved betaling med Bitcoin er du ikke dækket af indsigelsesordningen. 

Når du handler på vores hjemmeside, gemmer vi alene de oplysninger, der er nødvendige for at levere den bestilte vare. Vi har ikke mulighed for at videregive kortoplysninger, trække et beløb flere gange eller lign. Du kan læse mere om køb på nettet her.

Vi bruger cookies til bl.a. at give dig en bedre købsoplevelse, og vi er forpligtet til at sørge for, at dine oplysninger er sikret. Læs mere om vores brug af cookies her.

Vi tager ikke kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-. 

Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. 

ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. 

Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.  

Læs mere her: www.viabill.com/kredit   

Fragt

adoniz.dk sørger for levering med PostNord, Bring, DAO eller GLS (medmindre andet angives) til modtager på den hurtigst mulige dato efter bestilling. Rettidig levering forudsætter dog at PostNord, DAO, Bring og GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos PostNord, Bring eller GLS, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. 

I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender adoniz.dk naturligvis en ny leverance uden beregning. Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af PostNords målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan vare 2 dage.

Vi leverer til hele Danmark samt til Grønland, Island og Færøerne. Alle leveringer sendes med PostNord, Bring eller GLS og prisen fremgår ved check ud før betaling og afhænger af ønsket leverings metode.

Alle ordrer afgår fra vores lager indenfor 24 timer. Vi bestræber os på en leveringstid på 1-2 dage.

Fragtpriser:

GLS til pakkeshop kr. 30,00

GLS omdeling til privat kr. 40,00

Postnord – valgfrit udleveringssted kr. 55,00

Dao Direkte kr. 40,00

Dao Pakkeshop kr. 30,00

Bring aftenlevering privat kr. 55,00

Ordrer over kr. 600 leveres fragtfrit.

Fortrydelsesret  

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kundeservice@adoniz.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. 

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet 

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. 

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. 

Returnering 

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. 

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes: 

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen 

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.  

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. 

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den. 

Varen sendes til:

Bonore IVS, Karupvej 3, 7540 Haderup. 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse. Dog kun imod forudgående aftale.

Reklamationsret 

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. 

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Varen sendes til: 

Bonore IVS, Karupvej 3, 7540 Haderup 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

Persondatapolitik  

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. 

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  

Personoplysningerne registreres hos Bonore Ivs og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  

Den dataansvarlige på adoniz.dk er Bonore Ivs.   

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kundeservice@adoniz.dk.  

Klageadgang 

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice@adoniz.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: 

Center for Klageløsning 

Nævnenes Hus 

Toldboden 2 

8800 Viborg 

www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr   

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Adoniz.dk

Karupvej 3

7540 Haderup

Danmark

E-mail: kundeservice@adoniz.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Handelsbetingelserne er opdateret 21.08.2019

Få besked når varen er på lager igen We will inform you when the product arrives in stock. Just leave your valid email address below.
Email Quantity We won't share your address with anybody else.